A tisztítandó szőnyegek és egyéb textíliák részünkre történő átadásával, Ön, mint megrendelő, ügyfél maradéktalanul elfogadja az alábbi feltételeket és kikötéseket:
Megrendelés:
A telefonon leadott megrendelés esetén a szolgáltató vállalja, hogy az ügyfél lakcíméről a tisztítandó szőnyegeket (küldeményeket) elszállítja és ezek kitisztítása után azokat visszaszállítja.
Telephelyünkre ügyfél által hozott szőnyegek esetében parkolás az utcán az erre kijelölt parkolókban (a kapubejárót kérjük szabadon hagyni!), az udvar üzemi magánterület. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a szőnyegátadás-átvétel az udvarban történik. A szőnyeg mozgatása az udvar és a gépjármű között - kézikocsival vagy anélkül – az ügyfél feladata!
Köszönjük együttműködésüket!
A tisztítás elkészültségét sms küldésével jelezzük.
Elszállítás, visszaszállítás és fizetés:
Szolgáltató a küldeményt az ügyféllel való megegyezés alapján valamely napszakban szállítja el és szállítja vissza. A visszaszállításkor az ügyfél köteles a megrendelés értékét készpénzben kiegyenlíteni. Amennyiben az ügyfél nem vagy csak részben egyenlíti ki a megrendelés értékét úgy a szolgáltató jogosult a küldeményt részben vagy egészben visszatartani. Amennyiben ügyfél a visszaszállítás időpontjában elérthetetlen, úgy a szolgáltató további fél szállítási ktg-ért megkísérli a visszaszállítást abban az esetben, ha az ügyfél telefonon jelentkezik és új szállítási időpontot kér. Amennyiben az ügyfél nem jelentkezik úgy a szolgáltató a küldeményt 1 hónapig díjmentesen tárolja, ezt követően megsemmisítésre elszállítja.
Számlázás:
Az ügyfél számla igényét a küldemény tisztításra történő átadásnál köteles jelezni, ellenkező esetben a szolgáltató pénztárgép blokkot állít ki.
Minőségi irányelvek, panaszkezelés:
A szőnyegek tisztítás a szőnyegmosás menüpont alatt foglaltakban részletesen leírtak szerint történik, mert a szőnyegeken található KRESZ szerinti tisztítás az esetek 99%-ban nem célravezető. (legtöbb esetben a KRESZ matricán csak száraz tisztítást javasol a gyártó, ill. még azt sem.)
Tisztítás menete:
A tisztítás vizes technológiával történik, ebből következik, hogy a vízoldékony szennyeződés távolítható el a szőnyegből. Bizonyos szennyeződések (kávé, tea, gyümölcs, gyógyszer, gyertya, festék, vörösbor stb…) bizonyos anyagokból (gyapjú, pamut esetenként műszál) előfordulhat, hogy nem vagy csak részlegesen távolítható el!
a fenti mosási technológiából eredő problémákért felelősséget, garanciát nem tudunk vállalni.
A fertőtlenítő tisztítás esetén (vizeletes, fekáliás, hányás) megrendelő elfogadja a fokozott sérülés lehetőségét. Megrendelő felelősségét a szolgáltatás megrendelésével és tisztításra átadással egy időben vállalja. A szolgáltató hibás teljesítése esetén a megrendelő köteles azt bizonyítani, hogy a hiba a vállalkozó érdekkörében merült fel. Ha a tisztítás során felmerülő probléma rejtett hibának tudható be akkor a szolgáltató felelőssége nem áll fent. A gyártási hibás termékekért kártérítést a gyártótól vagy forgalmazótól kérhet a megrendelő.
Szolgáltató mentesül a panaszkezelési eljárás alól az alábbi esetekben:
Amennyiben a mosás megkezdése előtt személyesen vagy telefonon jelzi az ügyfél számára a termék látható hibáját és annak lehetséges következményeit.
A nagyon erősen szennyezett szőnyegek esetében a tisztítás után láthatóvá válnak régi vagy speciális makacs foltok melyek már nem távolíthatók el.
A tisztítást követően a tisztítás árát az ügyfél köteles megfizetni, akkor is ha az eredmény nem tökéletes mivel a tisztítási folyamat el lett végezve ezáltal költségek keletkeztek.
A fentiektől függetlenül munkatársaink igyekeznek mindent megtenni, hogy az ügyfél elégedett legyen a szolgáltatással.
A szolgáltató felelőssége:
A szolgáltatónak minden tőle telhetőt meg kell tennie annak érdekében, hogy a szolgáltatás tárgyát a lehető legjobb eredménnyel tisztítsa ki.
Amennyiben a szolgáltató a rábízott terméket nem tudja visszaszolgáltatni a Megrendelő számára (az elveszett, tévedésből más ügyfélnek került kiadásra, ellopták, tűz érte ) a szolgáltató kártérítési felelősséggel tartozik a Megrendelő felé. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a káresemény ellenőrzési körén kívül eső, a vállalás időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa.
A kártérítés
80%-ig terjed a legfeljebb három hónappal korábban vásárolt termékek vonatkozásában,
60%-ig terjed a legfeljebb harminc hónappal korábban vásárolt termékek vonatkozásában.
30%-ig terjed a 30 hónapnál régebbi termékek vonatkozásában.